.

اندیشه های مطهر

بسیح دانش آموزی اندیشه های مطهر

بیست: فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: نمایش بازسازی واقعه غدیر در روز عید سعید غدیر خم در کرمانشاه اجرا می‌شود.

0
0


به گزارش بیست به نقل از فارس، سیروس جهانبخشی اظهار داشت: بسیج امسال واقعه غدیر را بازسازی می‌کند و از چند روز پیش کار شروع شده و 210 هنرمند در این برنامه باشکوه فعالیت دارند.

جهانبخشی ادامه داد: برای برگزاری این مراسم، 240 لباس از جنوب خریداری شده و پنج نفر شتر از قم و 30 راس اسب با سوارکار از منطقه جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه محتوا تنظیم شده و تمرینات با وضعیت خوبی پیش می‌رود، تاکید کرد: نمایش باسازی واقعه غدیر در روز عید سعید غدیر خم راس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در پادگان توحید شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، خطبه غدیر با کمک روحانیان در زمان حدود 20 دقیقه در این نمایش بیان می‌شود و برای اجرای هر چه بهتر برنامه، امکانات صوتی خوبی استفاده می‌شود.

این مسئول به فضاسازی مناسب، برپایی خیمه و ایجاد برکه برای اجرای نمایش باسازی واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 500 صندلی برای رفاه حال تماشاگران در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در پایان اذعان داشت: پذیرایی از بازدید کنندگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دایر کردن چادر نقاشی و مسابقه برای کودکان و برگزاری مسابقه فرهنگی در محل اجرای نمایش برای شهروندان از جمله برنامه‌های جانبی نمایش است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۳۰
بسیج دانش آموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">