.

اندیشه های مطهر

بسیح دانش آموزی اندیشه های مطهر

۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۳:۰۹

بازی با اسباب بازی ممنوع!!

کمپین " بازی با اسباب بازی ممنوع" راه اندازی شد
بیست: کمپین دانش آموزی " بازی با اسباب بازی ممنوع" به منظور محکومیت قتل نوجوان 13 ساله آمریکایی راه اندازی شد .
0
0

 

کمپین ” بازی با اسباب بازی ممنوع” راه اندازی شد

وبلاگ " بیا پای تخته " اقدام به ایجاد کمپینی درمحکومیت قتل نوجوان 13 ساله به جرم بازی با اسلحه اسباب بازی کرده است.صاحبان وبلاگ های دانش آموزی می توانند با درج نام و نام خانوادگی  مقطع تحصیلی و استان محل زندگی  در بخش نظرات وبلاگ مطالب خود را منتشر کنند.

این کمپین  ضمن اعلام انزجار از رفتارهای خشونت آمیز پلیس آمریکا نسبت به کودکان و نوجوانان این کشور به این وسیله اعلام موجودیت کرد ، در متن این بیانیه آمده است : 

بسمه تعالی

حکومتی که دانش آموزان 13 ساله خودرا تنها به دلیل داشتن اسلحه اسباب بازی به گلوله می بندد با کودکان ونوجوانان و مردم سایر ملت ها چه خواهد کرد؟ این یک خطای فردی پلیس نیست که افراد پلیس به یک نوجوان 13 ساله که اسلحه اسباب بازی دردست داشته است 7 گلوله شلیک کنند و او را بکشند. بی شک این یک تدبیر سازمانی است که درمقابل کوچکترین خطر ودر قبال کمترین حدس واحتمال از خطر می بایست با بیشترین شدت وقدرت عمل کرد. این رفتار ناشی ازچیست؟ آیا ناشی ازخطر انقراض و نابودی است ویا ناشی از سبعیت مدرن و وحشی گری صهیونیستی ویا هردواست که در امریکا به گونه ای ودرفلسطین مظلوم به شکل دیگری ودرسایر نقاط جهان که چپاولگران برای خود منفعتی تعریف کرده اند به انواع و اشکال مختلف بروز کرده است؟ از کسانی که دراین فضا زندگی می کنند وبه عنوان مدیران ورهبران سیاسی تصمیم می گیرند چه انتظاری باید داشت؟

آیا انتظار داریم که امریکاییان از منافع ر‍‍‍ژیم صهیونیستی وتقویت سلطه چپاولگرانه خودبرجهان دست بردارند ومردم بی گناه سوریه را به خاک وخون نکشند؟ و هرروز زن ومرد وکوچک وبزرگ عراقی را با اعمال تروریستی به کام مرگ نفرستند؟ وافغانستان راهمچنان درالتهاب نگه ندارند؟ آیا اینان از مرگ سربازان امریکایی هم متأثر می شوند؟یا اینان خود مهره های بازیی هستند که دیگران برایشان نقش وتکلیف تعریف می کنند؟
به یقین این قدرت و عزت و انسجام ملت بزرگ ایران است که تاکنون امکان نفوذ آشوب گرانه را به عوامل امریکایی نداده است. بنابراین به تبعیت از مقام معظم رهبری مدظله العالی این خلف صالح خمینی کبیر (ره) در خصوص حمایت از دولت اسلامی و در عین حال بی اعتمادی به دولت امریکا توجه به موارد ذیل اهمیت خواهد داشت :
1-    نظام وسردمداران امریکایی به هیچ وجه برای تفاهم واتکا قابل اعتماد نمی باشند.
2-    آنها با خودخواهی ومنفعت طلبی جنایت کارانه مشهود در امریکا که ناشی از خوی صهیونیستی نظام حاکم می باشد به هیچ چیز جز منافع سرمایه داران صهیونیست وحاکمان پشت صحنه امریکا نمی اندیشند.
3-    لبخندهای آنها برای فریب، چشمهارا می نوازد ودست هایشان برای تخلیه روح وروان و سرمایه ما وسایر ملل مسلمان دراز گردیده است.
4-    تجربه جنایت های گذشته وتحریم های موجود نشان می دهد مذاکره با امریکاییان جز برای موارد معدود ومحدود به صلاح ملت بزرگ ما نیست ودرصورت توفیق درنتایج آنها باهمان قید محدودیت واحتیاط می توان به موارد دیگر نیز پرداخت.
5-    «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» یک شعار برای فضاسازی زمانی خاص نبوده است. این تشخیص وتدبیر مردی است که ماهیت نظام وقدرت های قداره بند جهانی را به خوبی شناخته بود. واین میراث گرانقدر او برای استمرار عزت ومصلحت ایران اسلامی می باشد.  
بنابراین علاوه برتبعیت کامل همه مسئولان وکارشناسان محترم عرصه مذاکرات نسبت به عنایات وهدایات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) توقع آن است که تمامی جوانب احتیاط درمذاکره با اینگونه طرف ها ملحوظ گردد وخدای ناکرده موجبات کمترین آسیبی به اسلام وایران عزیز پدید نیاید. مذاکره کنندگان همواره باید به اقتدار این ملت اعتماد بنمایند که فشارهای سخت تر ازاین وحتی گرفتن جان بهترین عزیزان درصحنه های دفاع مقدس وسال های اولیه پیروزی اراده الهی ومهدوی امت را مخدوش نکرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۵
بسیج دانش آموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">