.

اندیشه های مطهر

بسیح دانش آموزی اندیشه های مطهر



برگزاری مسابقه علمی امیدان همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه
بیست: مدیریت فناوری سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه علمی امیدان همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش کرمانشاه بیست، دلپذیر در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج دانش آموزی از برگزاری مسابقه علمی امیدان در دهه مبارک فجر خبرداد.

مدیریت علمی و فناوری سازمان بسیج دانش اموزی گفت: این مسابقه با هدف کمک به راه اندازی و هویت بخشی به واحدهای امیدان وی‍‍زه دانش آموزان پسر و دختر پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی همزمان در سراسر کشور در استان نیز برگزار می گردد.

دلپذیر در ادامه گفت: این مسابقه به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان بسیجی، ارائه خدمات علمی مناسب و فارغ از مقوله منفعت طلبی برای همه دانش آموزان خصوصا بسیجیان، ایجاد و تقویت روحیه رقابت و ترغیب و تشویق دانش آموزان به درس خواندن، آمادگی دانش آموزان ششم ابتدایی برای آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، زمینه سازی و کمک به مدارس و حوزه های بسیج دانش آموزی در شناسایی دانش آموزان آیه های تمدن سال اول دبیرستان برای سال آینده می باشد.

مدیر علمی و فناوری در پایان با تاکید بر حضور به موقع  دانش آموزان در روز آزمون افزود:  پس از اعلام نتایج ضمن صدور کارنامه به نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

 

گفتنی است این مسابقه 11 بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز اجرا می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶
بسیج دانش آموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">