.

اندیشه های مطهر

بسیح دانش آموزی اندیشه های مطهر

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۹

دیدار با خانواده شهدا

 

بسیج دانش آموزی ناحیه1 خواهران 

به مناسبت هفته دفاع مقدس  با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار کردند



می گفت: تصمیم گرفتم هر هفته رو به نام یه شهید نامگذاری کنم

 و هر هفته از اون شهید مدد بخوام 

 

 یکی میگفت:من هر روزمو به نام یه شهید نامگذاری میکنم و ازش مدد میگرم......

یکی دیگه میگفت: من و همسرم هر هفته یه شهید از یک شهر انتخاب می کنیم و به نام اونشهید نامگذاری می کنیم...اینم عکسی که رو دیوار اتاقمون نصب میشه و قرار عکس شهداتوش نقش ببنده


 دیگری می گفت: من تصمیم گرفتم یه فاتحه* هر روز برای شهدایی که توی اون روزی که هستم بخونم  و بهشون هدیه کنم و ازشون بدینوسیله مدد بگیرم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۲
بسیج دانش آموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">